toppen dag fast inget har hänt.

Skrivet: 2010-11-17 Kl. 15:01:49
Tjena tjena :)
lilla jag är på väg att bli sjuk, BLÄ!
jag känner att halsen är lite kraslig och så jääävla ont i bihålerna.
men vad ska man göra? ;)

på nationella givk det väl sådär, det var ju inte direkt mitt ämne
att skriva om, men kan ju hoppas på ett g eller vg. men aja! :)

efter skolan så gick jag till stan för att fika lite med bodil innan
hon åkte till umeå. men det  blev en snabb fika, sen så följde jag med
henne till busshållsplatsen :) saknar henne redan, lill pruppen min! :)

Gick till bilen, åkte hem och satte mig vid tv.
sen såg jag att syster hade glömt hennes kamera här så då passade
jag på att gå ut och knäppa lite kort, men dom blev inte så bra.
jag förstår mig inte på hennes kamera, men det va roligt att komma ut
i den friska luften en sväng. hihi :)

nu idag så tror jag vi ska åka till birsta och köpa nå tak? jag tror
han menar till de nya badrummet som är på g.
men jag tänkte iallafall hänga med, eftersom jag har inte så mycket att
göra idag! :)

Ha en bra dag :)
puss
/kn




njah, fick inte direkt till någon fokus, syster yster få lära mig framöver :) Det är roligt.

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0