bra mysig helg, men den sprang ifrån mig.

Skrivet: 2010-10-18 Kl. 13:52:46
Gud va jag är bra på att blogga nu förtiden.
nog min bästa hobbyyy.. NOT!

men i helgen har väl varit ganska lugnt.
fredags så festade jag och i lördags så var jag nykter men
gick på partyyy ändå! :D men de är en lugn helg för mig de :)
och i söndags så blev jag och robin bjuden på middag hos hans mamma.
jätte mysigt och jätte god mat! :) efter middagen så satt vi väl bara och
snackade massa sen kollade vi på ensam mamma söker, klart bästa programet
ever. men söndagen va helt klart en mysig dag!

efter de så åkte jag och älskligen hem till mig för att sova där,
vi kollade på rally brudar som gick på tv sen så hoppade vi ner i
ett mysig bad med massa skum och värme ljus! MYS!

Nu så äre skola, ja va ska man säga, inte speciellt roligt direkt.
vill bara hem och byta om så jag kan få åka till josefin och hennes
kille och bli bjuden på middag! :D MYSIGT! :D

och senare på kvällen så ska vi åka och hämta upp Amanda och efter de
ska vi åka till elin i klassen för att göra en tårta som ingår i guldtrofen.
lär ju suga kuk för vi lär ju ändå så inte få göra så mycket på tårtan eftersom
de finns folk som vill bestämma och göra allting själv, TYVÄRR!

men som sagt, nu längtar jag bara tills jag få sluta och komma hem, byta kläder.
och åka vidare till josefin och andreas och bli bjuden på middag! :)

ha en bra dag alla! :)
puss
/kn

'jag älskar min Robin!<3

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0