huset.

Skrivet: 2010-10-13 Kl. 14:03:09
Goddag alla!
sitter på skolan nu i en svättig datasal och väntar att
denna lektion ska ta slut någongång så jag kan få ha min
sista och bästa lektion. IDROTT!
och roligt nog så ska vi ha ha fotboll också, vilket är änu bättre :D

efter idrotten så slutar vi och så ska jag hem till huset och duscha och
hämta lite kläder sen ska jag åka till stöde och vara med älsklipälski.
SAKNAR HAN JÄTTE MYCKET! har ju inte träffat han på tusen år känns de som.

men det känns väl sådär att ha flyttta till huset, men det ser ju FÖR JÄVLIGT UT!
och det kommer nog bli och kännas bättre när ALLT är klart,
men som sagt vi ska ju göra om heeeela huset, och det är ju grymt stort.

menmen,
jag har skit ont i skallen och nu ska jag
börja plugga igen.
ha en bra dag!
puss
/kn

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0