klockan 2 istället för 3..

Skrivet: 2010-10-21 Kl. 12:26:40
hallå!
igår på skolan så tränade vi inför modevisningen, det var
jätte roligt, så nu vet vi på ett ungefär hur ska gå och så!
men vi ska träna mer på måndag och tisdag! :)
och på onsdag klockan ett så smäller de :D

idag efter skolan så ska jag vänta på robin tills hans buss
har kommit tillbaka till stan.
han åkte hem en sväng för att fixa lite grejer men som sagt,
han kommer tillbaka :D så då ska jag springa runt på stan
och kolla efter lite kläder och sånt :)

nää självklart nu när jag har skrivit om robin på bloggen
så fick jag ett sms, "jag är i stan klockan 2".. hahah!
så då äre han som få vänta på mig istället :)

men vi lär ju bara åka hem och inte göra så mycket när
vi väl kommer hem, lär ju bara tråka på ändå! :)

hare bra!
puss
/kn

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0