lediga.

Skrivet: 2010-10-01 Kl. 11:54:52
som jag sa igår, modo förlorade..
inge less eller, tråkig match ändå.. alltså, båda lagen spelade
skit och de va inge drag lixom, mer än sista minuterna.

idag så klev jag upp och gjorde mig klar inför skolan, men
självklart fick jag ett sms av jossan där de stog, vi är lediga idag.
MEN va roligt.. och jag kunde självklart inte somna om heller.
så nu sitter jag och väntar på att robin ska sluta så vi kan
åka hem till stan någongång.
rikke o issa flyttar ju till sin lägenhet idag så jag kan få flytta hem igen.
dom kommer säkert få de jätte fint där :)

och imrn ska jag och robin hjälpa mormor och morfar att flytta.
dom ska ju också flytta till en lägenhet :)
men senare på kvällen imrn så blir det party för våran del :)
KUL! :D

men ha de bra alla :D
puss
/kn

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0