Middag

Skrivet: 2010-10-22 Kl. 11:01:51
Godmorgon.
Sitter på affärskommunikationen på engelska nu men jag har
precis pratat med min lärare kiki och sagt att jag vill bara ha ett IG
så jag får poengen och inte ett sträck, och hon lät glad till mitt val.
eftersom jag har inte varit här på 8gånger.. :/

Men efter skolan så ska jag väl hem och göra mig klar och
vara vrål hungrig och vänta på att tiden ska gå.
Sen ska jag ta min lilla rumpa och drar mig till Alnö för att
fria min vän Stina som fyller 19år idag! :) kommer nog bli jätte
mysigt. Det blir bara tjejer och några stycken, känns bra! :)
Men jag blir nykter eftersom jag ska köra bil så jag kommer hem.

Igår så var jag med älsklingen, jag mötte upp honom på stan sen
så tog vi bussen till bergsåker, hem alltså och busade lite med Tea.
Tog vägen en powernap i soffan. Men vi gjorde väl inte så speciellt
mycket under dagen, men mot kvällen så blev det chirre, dirre och coca cola
och lite robinsson, alltid lika trevligt med underbart sällskap! :)

Och efter det så bada vi och fick upp lite värme i kroppen.
bra mysigt! :)
Men som sagt, nu ska jag peppa inför en nykter kväll!:)

Ha en bra dag! :)
puss
/kn

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0