mysfredag

Skrivet: 2010-10-28 Kl. 14:15:15
hallå!
jag väntar fortfarande på att vi ska få hem internet till
huset, men det verkar inte gå så jävla bra..
men det borde som sagt komma snart!

sitter på skolan nu och fixa lite små tjaffs med uf, men snart klar!
efter skolan så ska jag åka upp till mammas jobb och vänta på att
hon ska sluta och efter de så ska vi åka och titta på tapeter till mitt rum.

och sen ska jag försöka få tag i någon som vill köra mig till stöde.
för vi hade bara en lektion imrn som vi fick jobba hem ifrån så vi
blev ju lediga. WEY! toppeeeen. så då tänkte jag åka till stöde
och vara med prisen min hela helgen.
saknar han så sjukt mycket! men då vet ni lite mer om mitt liv.
jaaaa..

hare bra!
puss
/kn

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0