halv frisk :)

Skrivet: 2010-09-16 Kl. 13:20:27
goooodmorgon.
jag fick vääärldens chock när jag vaknade imorse,
jag är nästan frisk, ingen feber idag! :D weeey.
så nu är det bara hostan och snoret som trycker.
hoppas jag har turen med mig och är frisk till i helgen då! :)

igår så åkte jag och robin till birsta och handlade lite grejer.
ruuuuligt :) vi käkade middag där också, blev pizza för mig och
kina mat för hans del! MUMS.

sen åkte vi hem till stöde på kvällen, jonas körde hem oss eftersom
han hade ju tränat i stan, så då passade vi på att åka med :)

stannade hemma idag också ifrån skolan, eftersom jag var så jävla
dålig igår, med feber och en dunkande skalle. men de är lika bra de
känner jag, mysigt :)

idag har jag ingenaning vad som händer, vi få se!:)
väntar bara att älsklingen ska sluta :)

ha en bra dag! :)
puss
/kn

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0