många tråkiga dagar framför mig.

Skrivet: 2010-09-06 Kl. 09:13:49
godmorgon alla.
sitter i skolans datasal nu eftersom vi inte fick några
datorer, men hell yeah! INTE DÅLIGA SKÄRMAR INTE!
hur stora och feta som hellst.

men idag så vaknade jag upp med älskade robin,
solen lyste in genom fönstret så jag låg och myste med
han innan klockan hann och springa ifrån oss.
vi fick skjuts av jossan till stan idag, eller han till stan
och jag till skola. känns inge kul att vara ifrån honom! :(

men idag så ska jag RÅÅÅÅÅSTÄDA, för vi ska ju ha visning
igen på lägenheten på tisdag, så idag är det min tur att städa.
alltid ute i sista sekund! jaa, de är väl kajsa nilsson de.

men idag är det fucking måndag, och det innebär att det
är många tråkiga dagar i skolan innan helgen kommer.
buhu, jag orkar inte. jag vill bara vara med robin idag, men icke.

ha en bra dag alla.
puss
/kn

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0