myspys

Skrivet: 2010-09-02 Kl. 10:18:32
jag är nog en dålig bloggare ja..
men de skiter man väl i?
ibland är jag en jävel på att skriva! ;)

men goddag alla.
sitter på skolan nu och kämpar med vårat företag!
just nu så har vi fått nå pappers grej som vi ska sälja
för att få in lite pengar till företaget.
få väl se hur de går, men det löser sig nog.

efter skolan så har jag ingenaning om vad jag ska göra,
för vi slutar 10.45 sååå jag kommer ha hela dagen
framför mig, och har ingenaning vad jag ska göra.. :/
kanske man ska vara med mamma :D hon är ju alltid
lika roligt att vara med.

och igår så åkte jag och hanna till stöde, jag sov hos
älsklingen och hon hemma hos sig, och vi fick ta bilen också.
TUUUUUUUUUR! :D så slipper man bajsbussen till skolan :D
wey, men jag och robin hade en jätte mysig kväll igår :D
varma mackor och tända ljus (Y) toppen de.

men ha de bra :D
puss
/kn

Kommentarer
2 KOMMENTARER


» Mamma Mamma Barn

Meeeeeeen vadå företag? ska du öppna eget kära du?

Får vi jobba där?

Tidpunk: 2010-09-02 @ 21:53:56
Bloggadress/URL: http://rikke84.blogg.se/
» mamma

Tycker du är duktig jag /pöss

Tidpunk: 2010-09-03 @ 17:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0