nu måste jag komma igång med städningen igen.

Skrivet: 2010-09-06 Kl. 20:39:28
hejsan.
kom hem efter skolan och la mig pladask i soffan.
somnade på momangen.
och sen kom jag på att blir ju tvungen att TOKSTÄDA
eftersom vi ska ju ha visning här imorgon.
började städa och plocka men jag hamnade här?
VAFAN KAJSA, sluta nu.. jag har dragit bort alla sängkläder
och hämtat nya, men nu har elvis (hunden) lagt sig så bra
och mysigt på mina täcken så jag skyller på de ett tag nu.

men nu har vi kommit igång med uf-företaget, handlade lite
grejer idag så nu har vi gjort tre tester.. eller jag har gjort en
och dom andra ska börja imorgon på sin, MEN MIN ÄR GRYMT SNYGG.
jag är jätte nöjd faktiskt.
jätte fin inredning, kommer nog fortsätta att göra tavlorna när jag
har tagit studenten :)

jag saknar min älskling så jävla mycket.
han måste ha förtrollat mig i helgen, för jag är KÄÄÄR & PIRRIG.
jag vill inte vara utan honom :(

puss
/kn

blev ju sminkad på make up store i fredags (Y)


sminket framhävde min ögonfärg bra! :)




min snygga hårfärg och min snygga vän josefin! <3




lillbäbis som är nyklippt som myser på mina täcken! <3

Kommentarer
3 KOMMENTARER


» Mamma Mamma Barn

brun ögonskugga framhäver ögonen bra:)

jätte snyggt!

va sööööt elvisen äääääääääää=)



ses snart goding

Tidpunk: 2010-09-06 @ 21:00:36
Bloggadress/URL: http://rikke84.blogg.se/
» Jossan

Fina du<3

Tidpunk: 2010-09-07 @ 12:17:30
» Julia

Det var en superfin ögonskugga. :)

Tidpunk: 2010-09-09 @ 18:46:50
Bloggadress/URL: http://Http://JTN.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0