yr dag, och jag vet inte vad jag ha skrivit! POSS

Skrivet: 2010-09-08 Kl. 23:02:16
tjenna tjennaaaa mittbenaaahaha.
idag har det verkligen varit en konstig dag, och jag är helt slut.
vaknade hos robin, han fixade frulle medans jag gjorde mig klar
inför en UNDERBAR skoldag....(a)
men iallafall, gick till bussen, mötte hanna.. KING!
åkte till skolan och blalala.
vi började 12 iallafall. hade en lektion, HÅL i 2 fucking timmar?

åkte till birsta under håltimmarna shoppade lite, och käkade.
fick med mig en tröja,hårspännen och nagellack.. kingen.
åkte tillbaka till skolan, hade idrott(?) och kämpade.
och sen åkte jag med jossan hem för hon hade bil(Y) KUNG.

kom hem, mamma tea och tina va hemma, FORT in i duschen, föna
håret fortare än fan och göra mig klar, drog på mig kläder och åkte
med tina till mormor och morfar för vi skulle fira jens (kusin) & helen (moster).
mamma tog med sig middag till mig så jag käkade där,
umgicks med släkten ett tag och for hem.

kollade på idol och sen kom jag på att dagen var ju faktiskt slut?
tog bort nagellacket och målade på nytt.. och nu sitter jag här och gör nada.
vill inte sova :|

vi ska knäppa kort imrn på skolan, sååå jag vill hellst inte vakna upp.
för mitt hår kommer säkert vara fult.. men OKIIIDÅEEHEH!
ska bara ringa älsklingen först, sen ska jag sova.
hörs imrn!
puss
/kn


min nya tröja. AS COOL! 174cm lång tjej och se kort ut! BRA!


OOHH, LÄSKIG CHEJ.


jag är lite goollliiiigghhh.

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» Mamma Mamma Barn

Oh va du är duktig som går i skolan!

Filmen i går heter "My sister's keeper"

Se den!

Den är sååå sorglig



lov eyou

Tidpunk: 2010-09-09 @ 10:43:51
Bloggadress/URL: http://rikke84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0