en till älskad i våran familj

Skrivet: 2011-08-05 Kl. 19:15:41
nu är jag en nybliven moster för tredje gången, och denn gång lyckades
syster trycka ut en kille vid namn tim!
Första i våran familj som har fått en kille, gissa om vi är happy? :)
här sitter jag och andas med munnen, pappa har käkat surströmming.
idag har jag jobbat, varit på bb och kolla på grabben våran, och packat inför
resan till barcelona. jag åker imorgon natt till stholm, sen på söndag morgon så
går flyget till barca! så då får jag träffa min andra syster och hennes lilla familj.
ska bli super mysigt.
men det bästa av allt är nog att jag och älsklingen ska få komma bort ifrån allt jobb
och sverige överhuvetaget. Vi ska dricka massvis av öl och bada super mycket.
jag lär ju steka sönder i solen jaa! :D
men det var allt jag hade att komma med idag.
puss
/kn


Tim & jag
lill hjärtat.

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0