väntar på att gossen ska ta och komma hem.

Skrivet: 2011-08-30 Kl. 13:57:42
igår hade jag ingen tid att blogga..
jag började gårdagen med att lämna katten min hos pappa,
vidare till timrå för att åka vidare till dollar store med jossan och anderas.
efter vi hade varit där så åt vi lunch på IKEA!
väldigt mysigt.

efter de så mötte jag upp matilda för att vi skulle åka vidare till tina
för att fota lille tim!
vilket gick super, sen åkte jag tillbaka till pappa, hämtade katten och
åkte vidare hem till min älskling.

jag gjorde lite middag och sedan slappade vi bara.

- - - - - - - - - - - -
idag har jag inte gjort ett skit, klev upp. kollade på tv och gjorde lunch.
och nu väntar jag på min älskade pojkvän som borde komma hem när som helst
ifrån jobbet.

senare idag så ska jag nog städa lägenheten och göra någon god middag
och vänta på att robinsson ska börja :)
/kn

gammal gammal goding till bild.

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0