en trevlig alla <3'as dag utan en aktivitet

Skrivet: 2011-02-14 Kl. 14:58:45
Hallå hallå sådär på allahjärtansdag.
skulle till skolan men bilen vägra starta, min hjälp kommer nu
och jag har inte haft snus ända tills älsklingen kom, och han kom 14.00.
gissa om jag har haft en bra morgon? NÄ.

men nu börjar de ordna till sig.
jag och älsklingen ska hitta på något trevligt idag, men vi vet
inte vad vi ska hitta på än, det var bara skit på bio också, så vad ska vi
hitta på. hm, ingenaning vi bor liksom i sundvall....

men min helg har varit helt underbar, och kul
brudarna och jag åkte skidor och jag bräda i lördags
men vi åkte i 4 backar, vi hittade visst för många pubar i backen
så där fastnade vi. 4 backar på en hel eftermiddag. GOOD JOB!

men nu ska jag springa ut till elin och kolla om vi får igång stackarn.
ha det bra,
puss
/kn

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0