världens bästa film

Skrivet: 2011-02-02 Kl. 13:34:25
Tjena tjeeena!

Igår åkte jag och älskligen och såg på bio, vi kollade på
love and other drogs. Den va sjuuukt bra, och den borde ni verkligen
se. helt underbar fin och rolig film! :) till och med robin gillade den! :)

Efter skolan ska jag hem och göra mig klar, för jag ska på middag
hos Stina för att hon ska flytta till göteborg nästa vecka, så de blir en
lite avskeds middag med tjejerna.

men sen ska jag hem, blir inte där allt för länge, för jag måste plugga
lite grann, tyvärr :/ Robin kommer senare på ikvällen också för han ska
hjälpa mig och plugga lite! :)

Torsdag blir det praktik och sen på fredag så är alla lediga ifrån praktiken
och handelsprogrammet, så då får jag en heldag till att plugga järnet
samt peppa lite grann inför festen som är på lördag! :)
Elin och Erika har ju fyllt 20år så det blir en 40 års fest för dom:)

ha de bra.
puss
/kn

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0