de var allt

Skrivet: 2011-01-04 Kl. 13:16:46
Hallå!
jag kan ju passa på att skriva ett inlägg nu när jag har så tråkigt.
jag borde egentligen duscha, för mitt hår vill man inte ens prata om.
men de få komma senare.

Idag skulle jag gå på birsta med bodil, men hon fick feber och svarar inte
på mina sms........ Så jag kommer väl få sitta här hela dagen och möggla.

Åt äggröra med tomat och mjölk till frukost, jag är äckligt mätt nu iallafall.
och på söndag drar jag till göteborg för jag ska på utbildning för change
och kommer hem på fredag. lite nervöst är det ju!
oroar mig mest för att jag ska hamna i turkiet istället för göteborg.

menmen,de va allt.
puss
/kn

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» Rikke

Men tänk om du hamnar i turkiet, vilket lyx!

Tidpunk: 2011-01-07 @ 08:15:33
Bloggadress/URL: http://rikke84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0