en ny prins i mitt liv

Skrivet: 2011-01-13 Kl. 20:32:28
God kväll.
jag är super lycklig idag! :) vi har hämtat våran lillahund idag som heter
elton, fast han är ju inte så liten ändå, längre än elvis och han fyller
1 år den 21/1 :) så snart är lillprisen ett år :)

han va jätte rädd från början, men nu verkar det bättre.
han har legat och gosat med mamma, pappa och mig idag. så han verkat
har accepterat oss iallafall.
+ att han är duktig på att gå i koppel (han har aldrig gjort de)
men har tyvärr inte kissat eller bajsat än, men han kanske gör det nu när
han, elvis och mamma är ute och går *hoppas!*

sitter och kollar på hockey nu iallafall,modo leder vilket är kung bra!
timrå matchen står det 1-1 så hoppas dom förlorar sen bara :D
imrn ska jag vara med bäbisen lite,sen åker jag till torpis för att vara
med bodilgummsan och senare på kvällen så drar jag till stöde för att
vara med prisen min som jag inte har träffat sen jag åkte, lill hjärtat.
jag saknar honom!<3

ha de bra ikväll :)
puss
/kn


nyprisen i familjen nilsson!<3

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0