andra världskriget

Skrivet: 2011-01-28 Kl. 18:27:43
God kväll :)
Idag har jag varit och jobbat på change, toppen kul :)
Fick även hem en body och en morgonrock som är skit snygg.
Ser dock inte ut som en morgonrock, men jag ska ha den som
kofta ja :) sjukt snygg.
Det var ju 70% så var gör man inte? ;) SÅ gå dit ni med.
Köp er snygga underkläder och tillbehör. 20% på hela butiken om man
är medlem, bara att bli över 16år och det är gratis.
+ 70% på en del underkläder (dåligt med stl)
och 70% på nattplagg, strumpor,morgonrockar,torsletter och body.

Nu sitter jag och försöker plugga med ett hemprov som handlar om
andra världskriget, vilket är jätte jobbigt.
jag förstår ingenting, vi har fått jätte jobbiga frågor som vi ska svara på.
funkar inte alls. jag förstår att jossan började gråta. haha.

Senare ikväll så ska jag ta och åka till min lilla älskling Robin! :)
min älskade prins.

Ha en bra kväll alla :)
puss
/kn

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0