men jag få ta den dagen imorgon.

Skrivet: 2011-05-02 Kl. 18:59:12
god kväll!:)
Jag som hade längtat efter just denna dag, skolan började igen
efter ett underbart lov. jag som ville träffa mina kompisar igen.
men eve ringde och fråga om jag kunde jobba, och självklart
lufter jag på hatten och tackar ja.

så idag har jag jobbat till tre, stannade kvar ett tag för jag väntade
på skjuts utav pappa min. Kom hem och slängde mig på datorn för
att se filmen burlesqe, och den var helt underbar.
Och jag är sjukt avis på brudarna som dansande i filmen.
SJUKT VACKERT!

men nu ska jag kolla vidare på en annan film, de blir "förlorade år"
och den är också bra :D
men ha en bra dag nu alla!
puss
/kn

inga kan älska som vi.

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0