tror jag tar och blundar lite.

Skrivet: 2011-05-05 Kl. 16:54:42
god eftermiddag! :)
ligger i sängen nu jag och vovven elvis, och har precis kommit hem
ifrån min praktik. undra ska flundra vad jag ska göra idag?
mamma som ska på möhippa och kommer hem ikväll och pappa jobbar
till 9 ikväll.. hm, känner mig lite ensam och trött.

imorgon blir det praktik och sen vet jag inte vad jag ska göra,
ska kolla om jag få tag i en bil eller något, vill ju till robin!

saknar min älskling också som jag inte kommer träffa förens på lördag.
gör nästan ont i kroppen!

men nu kommer det en bild på tatueringen ! :)
ha en bra dag!
puss
/kn

som sitter på över armen! :)

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» Matilda

Snygggggg som fan!

Tidpunk: 2011-05-06 @ 13:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0