älsklingen och jag i staden.

Skrivet: 2011-11-18 Kl. 23:56:39

godkväll.
idag har jag jobbat och det har gått jätte bra,
förutom när de kom ett filmteam och stog utanför
butiken och filmade in! undra vad dom
ska ha den filmen till och hoppas dom
suddar ut mitt ansikte.

efter jobbet iallafall så drog jag till Tina och barnen och surrade
lite, mysigt som vanligt och Tea fick en sockerkick av godiset...
mindre kul kanske! men hon är min favorit för de!<3

imorgon ska jag och Robin till stan för att umgås
med världens bästa gäng!
iallafall tre som jag vet, Jossan Andreas och elin!:)
+ min prins så klart!:)
nu blir de natten, sov gott!

ge din kärlek till folk som tar emot den och ge tillbaka,
inte till de dom tar emot den och kastar
skit tillbaka!
kn
EHEH..rolig bild sen i somras när jag
tappade balansen lite!


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0