tiden bara rann iväg.

Skrivet: 2011-11-07 Kl. 21:18:20
idag har det gått jätte bra att jobba, tider bara sprang iväg!
och det är så en jobbdag ska vara tycker jag.
fullt upp hela tiden :)

och jaaaa, jag längtar ihjäl mig efter min iphone som snart kommer,
eftersom jag kan inte med telefonen som jag har nu, jätte konstig..
menmen!
som sagt, jag beställde en svart, eftersom alla har vita nu, + att dom
blir lite gul aktig efter ett tag, och det är väl inte snyggt?
+ att jag tycker svarta är jävligt fräsch, eller har jag fel?
imorgon är jag ledig så då ska jag och robin åka till timrå
för att umgås med josefin och andreas, kommer nog bli super
mysig :)
kn

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0