jag kommer att tacka NEJ!

Skrivet: 2011-09-26 Kl. 11:03:22
gomorgon säger jag.
jag har blivit änu sjukare nu, snoret rinner och rösten är konstig
och hostar helatiden! :/

men ska göra mig klar för jag ska på arbetsintevju idag, men om det
går så bra som jag inte önskar så kommer jag tacka nej till de jobbet.
det var inte alls så som jag trodde.
menmen, man blir ju tvingad att gå på de för af, annars åker väl jag på stryk.

efter det så ska jag fika med jossan, mysiiiiiigt.
vi få se om det blir birsta eller stan, men de blir nog birsta eftersom det är
gratisparkering där.. jag har ju aldrig lösa kontanter. fast man kan ju betala med
kort kom jag på nu, äsch vi få se hur vi gör!
kn
härliga tider!

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0