23 (22+0)

Skrivet: 2012-12-28 Kl. 09:51:42

Morrnmorrn!
Idag fick jag inte sova så länge som jag ville eller behövde, min pojkvän skulle
åka och fiska till morgonen och han tror att han är en elefant tror jag.
Så jag vaknade pga hans elefantsteg och all smällande i dörrar.

Men vad gör det?
För idag på min enda lediga dag så ska jag på birsta, lifes sucks, jag borde egentligen bara vara hemma och vila men samtidigt så kan jag väl inte bara vara hemma jämt när jag är ledig.

Nu har bebis vaknar och ligger och sparkar på mig, mysigt.
Och som sagt, idag klev jag in i v23(22+0) bra härligt.
Tänkt att tiden bara springer iväg tycker jag? Men den kommer väl stanna så småning om kan jag tro.

Jag hoppas innerligt att min halsbränna inte kommer tillbaka idag, för fytusan vad ont det gör.
Hade aldrig tänkt mig att de skulle göra så ont? Och att det direkt satte sig över bröst och lungorna istället för halsen och magen!
Uffa.

Lägger väl ut någon bild senare idag om jag hittat något att köpa.
/kn


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0