Blev visst lite negativt de här.

Skrivet: 2012-12-29 Kl. 09:05:22

Godmorgon.
Idag ska jag jobba, 9,45-15 och jag känner att min kropp orkar verkligen inte de. Jag sover dåligt om nätterna, jag vaknar alldeles förtidigt och kan inte somna om. Så min kropp har börjat sagt ifrån nu. Sammandragningar har jag någongång per dag nu, finnar överallt och foglossningar ifrån hell! YES, jag är gravid.

Idag efter jobbet så ska jag nog bara hem och chilla lite, kanske äta någon god och nyttig mat! Behöver verkligen skärpa mig med maten också, MÅSTE ta med mig matlåda på jobbet istället för art käka på donken och pizzan som finns i huset. Inte konstigt att jag är så trött då?

Blev ett negativt inlägg idag, men de kommer nog ett mer positivt senare idag, men just nu blev de så här. Slänger ut en bild som är ifrån början på veckan, min mage är en sån pojkmage!

Ps, jag står snett så de är inte magen som är sne.
/kn


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0