julaftons bilder.

Skrivet: 2012-12-24 Kl. 23:29:48
Lite bilder ifrån min julafton hemma hos mor och far.
/kn

Moster Helen och Jens.

Stor bruttan Tea.

Mamma och Moster.

Snygg Tim.

Tim med feber på självaste julafton. 

Nervös och längtar efter tomten.
Världens vackraste prinsessa.
Min mage sådär i kisspausen ;)

Julvovve <3
Årets.
Tomten och lille rudolf :)
Familjen Sponton och min älskade.
Överlycklig över alla julklappar hon har.
Han som ville ligga bland klapparna.
Byggarhjälmen på.
Wops, lite stor.
ChillarN.
SÅ SÖT!
Cool man är i håret då.
Sitter med Robin och myser lite.
Lånade brors hjälm.
Min lilla familj, (synd att magen syndes så dåligt)
(
Myspys i julklappen :)

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» Syrran

Ja vill ha bilder ifrån julafton. , )

Tidpunk: 2013-01-03 @ 20:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0