Lite bebisshopping trots allt!

Skrivet: 2012-12-27 Kl. 18:24:36

God eftermiddag.
Idag har jag insett att min mage har vuxit ännu mer, undra hur stor
min lilleman är egentligen?:) men samtidigt är det mysigt med mage också.

Nu måste jag söka hjälp igen angående
foglossningarna, idag kan vi snacka
smärta, snacka om ont.
Men det är bara att bita ihop just nu.

Idag blev det en snabbis runt birsta efter jobbet, blev en body och ett par brallor
ifrån polarn och pyret. Supersöta.

Imorgon är jag ledig, men vad ska man göra dårå?
Klart man ska på birsta som alla andra dårar.
Vad ger jag mig in på alltså? Haha.

Efter jobbet så drog jag till syrran och hämtade spjälsängen som jag ska
få låna nu är Tim har en annan säng, snacka om guldvärt!:)
/kn


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0