Om man kan fynda!

Skrivet: 2012-12-26 Kl. 21:27:10

Nu idag har jag varit mindre gravid om kan man säga så. Haha.
Jag har mått lite bättre, inte varit lika sur och tvär, MEN.. Det finns alltid
ett men i allt. Då har jag sjuka foglossningar idag istället.
Vankar mig fram och det gör SÅ sjukt ont så jag bara vill vara
hemma idag, slappa i soffan och tycka synd om mig själv.:)

Men inte då, jag fick jobba idag, folk är som galen i rea alltså.
Och imorgon blir de samma, jobbelijobb fast 10-16:) ska kolla på polarn och pyre
om jag lyckas fynda något till min bebis!

Efter de ska jag hem till mamma eller Tina, ska hämta spälsängen som vi
fått lånat av Tina eftersom Tim har en växa säng nu,
Snacka om perfekt tajming!:)

Hoppas fogarna är bättre imorgon.
/kn


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0