Snacka om tur och gravidhjärna

Skrivet: 2012-12-28 Kl. 19:40:37

Vilken jävla dag alltså!
Jag hann köpa en grej till lilleman innan jag tar och tappa bort plånkan. Som tur va så var det en snäll själ som hade plockat upp den, letat upp mig via eniros hjälp som kopplade henne till mig så jag fick tillbaka min plånka.

Allt var kvar och jag tappade humöret helt och åkte till mamma en sväng och sedan hem till mig.
Så nu sitter jag i soffan och tycker synd om mig själv för att jag har ingen att vara med + att det bara är skit på tv.

Sen vill jag säga ett stort grattis till elin och Jimmy som fick en liten Manfred till världen den 26/12. Världens vackraste och super grattis till er.<3

/kn


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0