fullt upp!

Skrivet: 2012-01-24 Kl. 00:01:30

först till veterinären med Birgit, fick ett ganska jobbigt svar.
livet går vidare dock! vi håller tummarna!
efter de så for jag till jobbet, elin kom så hon följde
med mig och handla efter worket!
hem till mamma för att hämta biggan som var där
medans jag jobbade!
sen hem till mig, puuuusta ut!
Inge mer stress för idag, dock var klockan runt halv 11! meeeen nu kan jag slappna av!
...efter jag hade diskat, fixat med biggan, oooooch slängt in alla varor i kylen!

snart, klockan är 12 och min älskade
sambo slutat nu! lika bra att vara vaken tills
han kommer, blir ju väckt ändå när han väl
klampar in för dörren!

imorgon är jag ledig men sen blir det jobb resten av veckan!
imorgon ska jag städa like hell och byta gardiner och tvätta kläder ooooch göra en paj!
man kan ju tro att jag jobbar som hemmafru också,
dock jäävligt dåligt med betalt må jag säga.
kn


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0