15

Skrivet: 2013-04-17 Kl. 09:46:32

Inatt gick min KOMPIS vatten så hon ligger på förlossningen och har även värkar, snacka om spännande! Hennes lille pojk kan komma NU! Hon skulle få den 24/5 så lite tidig är han ju men samtidigt så är han ju så pass färdig för att komma ut nu. Sen en annan bekant verkar se som att hennes värkarbete är igång också och hennes BF är nämligen idag. Gissa om jag är avis på dom? Men lycka till brudar och jag skickar energi till er.<3

Själv så har jag 15 dagar kvar till BF idag, och hoppas att han vill komma tidigare, godare mat här ute, du får mer kärlek samt ett större ställe att växa på. <3

Ska ner och käka frukost nu, dricka lite hallonbladste och kanske gå ut och sätta mig i solen. För de är väl sol? :)

/kn


Kommentarer
1 KOMMENTARER


» Emma

Hejsan. Har några frågor till dig. Är halvvägs i graviditeten, men är lite nyfiken. Ville ni veta kön direkt, och fick ni veta könet på sjukhuset? Hur gör du sen med mammakläder? Jag tycker det är otroligt svårt att hitta snygga plagg... Lycka till med lillkillen! :) Kraam

Tidpunk: 2013-04-17 @ 22:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0