16

Skrivet: 2013-04-16 Kl. 10:11:28

Ynka 16 dagar kvar fast hoppas de blir innan och att vi absolut inte går över tiden. Det har jag inte tid med, varken tid eller ork. Men snart är han här, vår fina älskade son. Två blir nu snart tre.<3

Vaknade upp med samma huvudvärk som jag hade igår, undra om jag ska ringa till förlossningen ändå och påpeka de, eller om jag ska vänta tills på torsdag då jag ändå ska dit. Ja jag tror jag väntar. Jag orkar inte fara 8mil för att få göra ett ctg kurva och blodtryck samt ett urinprov och sedan få åka hem efter 5timmar.

Nu blir de frukost sen ska jag och min älskade BABE sätta in bilstolen i bilen så den är redo. <3

/kn


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0