Bröst och en kort promenad.

Skrivet: 2013-04-27 Kl. 15:50:30

Återigen, mina bröst(!!!!!!) de kändes ju bra efter han hade käkat men sen sover han ju så länge, så nu är dom sprängfyllda igen. De gör ont. Måste fixa en bröstpump för detta går inte.

Robban sover lite lunch, bebis med. Kanske jag också borde de? Nä inte än. Går hellre att lägger mig tidigare ikväll. För imorgon ska vi ju till sjukhuset, så vi ska åka här ifrån klockan 7.00! YES!!

Juste, ha gått med vagnen ute idag för första gången. Över vägen bara.. Haha. Inte ens 100m tror jag. Men vi bokade en tvätt tid iallafall :) härligt. Finns mycket tvätt sen vi va på sjukhuset, konstigt nog.

Nu kommer de snyggis bilder på min bebis igen!<3


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0