En vecka gammal.

Skrivet: 2013-04-30 Kl. 13:34:50
Vilken underbar natt och morgon för en nybliven mamma. 
Lillen vaknade 3.20 så lite käk och ny blöja, somnade om efter en timme, vaknade nästa gång 7.20 så då blev de lite käk och sedan somnade vi om, och nästa gång vaknade jag SJÄLV och lillen sov forfarande. Jag klev upp 10.20 och lillen sov till 11.. HERREGUD! lyxunge, och hoppas att de fortsätter åt de hållet. 
 
Så idag är både mamma och pappa utvilad, tur är väl det för vi är bjuden på middag idag hos Elin och Jimmy ju.Samt att vi kommer få lite främmade nu på dagen, har nyss haft Robins morfar här med hans fru och snart kommer Robins mormor med hennes karl.. Sen är de nog vi som drar till rönningen.
 
Men nu ska jag måla på mig ögonbryn för första gången på 2 veckor, samt lite fransar tänkte jag mig. Gissa om Robin kommer bli kär i mig igen. Haha.
Lyssnar på Håkan hellström just nu, så de bara sprutar glädje om mig just nu. Kanske därför jag vill sminka mig också. 
 
Lillen är en vecka idag, vilket menas att jag har varit mamma i en vecka och att jag har haft en liten familj på tre i en vecka också. och jag har klarat mig utmärkt. <3
 
/kn

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0