Fråga och ett svar.

Skrivet: 2013-04-18 Kl. 06:27:41

Jag fick nämligen en fråga här i bloggen som jag ska svara på :) spännande! Finns de fler som har någon fråga eller undra någon så är de bara att fråga :)

Hejsan. Har några frågor till dig. Är halvvägs i graviditeten, men är lite nyfiken. Ville ni veta kön direkt, och fick ni veta könet på sjukhuset? Hur gör du sen med mammakläder? Jag tycker det är otroligt svårt att hitta snygga plagg... Lycka till med lillkillen! :) Kraam

Svar:
Hej :)
Åh ett sort grattis till dig och graviditeten och hoppas du mått bra :) ja vi ville verkligen veta kön, jag är ett kontrollfreak samt så himla nyfiken så vi tog reda på de när vi gjorde rutin ultraljudet som görs på sjukhuset :) åh mamma kläder... Stryp mig långsamt! Jag hatar mammakläder då inget egentligen passar mig i smak. Men leggings ifrån h&m har jag tusen stycken av. Dom älskar jag och passar perfekt. Har två par jeans var av ett par har jag växt ut, också ifrån h&m. Sen köper jag vanliga baslinnen över allt och koftor som är lite större. Just för att mammakläderna passar mer på en "vanlig" människa. Men helvete va jag ska shoppa när jag fått tillbaka min kropp ;)

Hoppas du är nöjd med svaret på dina frågor, bara att skriva igen annars :) lycka till med graviditeten och kram på dig :)

/kn


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0