gulsot och iphone 5.

Skrivet: 2013-04-29 Kl. 15:30:00
Alltid kul när folk berömmer än och så. Just idag och igår har jag fått jätte mycket respons på min berättelse och många gillade den och berördes av den. Va härligt, känns ju underbart att kunna beröra andra på ett bra sätt. Jag är så less på att läsa negativa förlossnings berättelser så jag är så glad att min förlossning blev helt perfekt, lite för snabbt men ändå helt perfekt. 
 
Idag åkte vi tillbaka till sjukhuset då lillen hade höga värden för gulsot igår, men de visade sig idag att de hade gått ner så ingen solning för lillen och gulsoten försvinner av sig själv. Tur att de inte är farligt med gulsot på bebisar, då hade jag ju tuppat av, men de är ju så vanligt med de så de har ju full koll på BB. 
 
Efter sjukhuset så drog vi på birsta så jag fick köpa min två toppar eftersom BH är ju inte min grej för tillfället. Så en knall rosa och en svart blev de. Fjortiskajsa, hur tänkte jag nu? Hur i helvete kunde jag köpa en knallrosa när jag bara använder svar, mörkgrönt och marinblått. haha?! jaja, jag skyller på amningshjärnan.. Och när vi ändå så var på birsta så förlängde jag mitt mobil abonnemang så nu har man en iphone 5 <3 så Robin få ta min gamla, håller på att upptatera den och ta bort all skit så den bli som ny. eller den är ju som ny. inte en enda repa. Snacka om att jag har tagit hand om min förra alltså. Men nu är det 5an som gäller och jag är så stolt :)

Nu får bebis vakna tycker jag, han bör vara as hungrig nu <3 
/kn
 
 
 

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0