Hela brudhögen i ett rum

Skrivet: 2013-04-04 Kl. 21:57:37

Då har jag köpt mig hallonbladste och även tagit mig första koppen. De smakade inte alls som jag hade tänkt mig och det var inte speciellt gott men de ska nog gå ner ändå. Ska prova med en sockerbit imorgon, de var lite surt tyckte jag.

Idag har jag hängt med jossan, kollat när hon har målat en gammal dörr som ska bli hennes sänggavel, samt att vi har käkat sallad på stan också. Mums så gott. Sen åkte vi hem till mamma och pappa där Tina och hennes familj också va, men dom drog ganska snabbt men Tea blev kvar. Så nu ligger vi mamma jag Tea och elton i mitt gamla flickrum och ska sussa. Tea har dock en egen säng, men ändå.

Få se om de blir någon sömn för mig, har sammandragningar som tusan.

Träffat på rådjur idag på alnö! En hel familj.
/kn


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0