Jo nåfan har jag käkat ananas.

Skrivet: 2013-04-17 Kl. 22:09:42

Spännande dag hurrni! Ena min vän (hon vattnet gick på) hon har fött sin lilla pojk idag, eller ikväll rättare sagt. En riktigt stilig en pojk. Och min andra bekanta fick åka hem i från förlossningen och invänta starkare värkar som jag fattade de som.

Själv så är man ju så avundsjuk så jag tror jag spricker. Käkat ananas och druckit hallonblads äckel jävla te. Samt att jag har sprungit på både stan och birsta idag. Bebis du är välkommen nu och vi vill ha dig i vårt liv och vardag nu. De börjar göra ont i min mage nu för att du tar för mycket plats.;)

Imorgon bitti så blir det ju sjukhuset för min del, nya prover och ny urin odling. Josefin idebring ska vikariera som pappa imorgon då robin ska jobba och inte kom ifrån. Men Josefin kommer bli en bra pappa och ett bra stöd imorgon! ;)

/kn


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0