Svullet träsktroll utan skor.

Skrivet: 2013-04-08 Kl. 22:04:32

Idag blev det birsta med josefine. Skulle dit för att köpa skor men kom hem utan skor. Men de blev annat skoj som
- linne (ner packat i väskan till bb)
- batteri (febertermometer)
- trådback (till bebis)
- hallonbladste (100% hallonblad) köpte fel förut.
Sen tror jag att de va slut på dagens shopping, ja jag handlade ju mat också men de vill ni nog inte veta vad jag köpte ;) lite tråkigt de.

Men jag och jossan åkte 13.30 och kom hem 20.00 typ! Snacka om del dag med mig! Vi var på birsta, Ikea, skopunkten OCH i stan! Ja vi var överallt helt enkelt. Två höggravida brudar sprang runt. Men när jag kom hem så tog jag tag i den enorma disken som är diskad nu, plockade lite i hallen som såg ut som ett bomb ner slag samt att jag fixade bebisen trådback då. + att jag drack teet också. Detta tee va mycket godare än va de andra va som jag köpte. Men bu hickar bebisen och jag har sjuka sammandragningar. Jag vet inte om de beror på min rörliga dag eller om de är för teet. Hoppas de är pga teet då.

Ha en bra kväll. Puss
/kn


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0