Josefine och Edit

Skrivet: 2013-08-26 Kl. 11:27:17

Det kommer nog ta ett tag att vänja mig vid tanken att jag är ensam nu tillsammans med lillen. Jag hatar att vakna upp ensam, utan dig robin. Jag älskar dig oavsett.

Idag ska jag och w på stan och hänga med josefine och Edit! Underbara människor som jag har saknar så mycket. Men man få passa på medans lillen sover! Helvete va jag har fått saker och ting gjorda. Jag ha till o h nedpålat ögonfransarna, vilket jag aldrig gör annars!:)

Lillskrutten ha fått börja ätit lite mat nu. Majs och potatis just nu. Vilken höjdare. Han blir jätteledsen när han inte få något mer, hugger efter skeden. Han är redo för mat min son. :)

/kn


Kommentarer
2 KOMMENTARER


» Sara

Vad har hänt?:(

Tidpunk: 2013-08-26 @ 13:28:37
» Desiree

Va söt han är din son :)

Tidpunk: 2013-08-26 @ 15:33:22
Bloggadress/URL: http://beengan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0