Marknad idag igen

Skrivet: 2013-08-17 Kl. 23:17:08

Idag blev det selångermarknad igen, men idag gick vi med Josefin, andreas och Lena. Efter de så gick vi hem till mamma igen och fick massa främmande av olika folk.

Sen runt eftermiddagen bröt jag ihop och de håller fortfarande i sig. Och tacka gudarna att jag ha Walter som får mig på bättre humör och få mig att bli en bättre människa.

Jag hatar att ångest ska göra så ont och jag hatar när mina ord inte hörs eller betyder något.
Och att alla människor har lika mycket värde, de kan jag tala om för er att det är en myt.
Och att människor förtjänar en andra chans stämmer inte.

Jag hoppas du väljer rätt väg för dig, och att du kommer må bra utav de. Men du vet vad som får mig att må bra, och det är du.

/kn


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0