Gulliga tant.

Skrivet: 2013-12-13 Kl. 14:42:35
Stormen Ivar va som sagt förbi igår kväll. Walter vaknade 3 gånger på tre timmar bara för att det är en vetalation ovanför hans säng som inte gick att stänga. Fick ett utbrott och drog bort plast grejen och mulade in en tröja i hålet. Och wips så blev de tyst. Men då var ju pojken vaken. Men efter många om och men så somnade han, i sin säng. 

Idag har jag hämtat ut en jacka som jag beställt, helt okej. Men inte så varm som jag trodde. Få se om jag överlever denna vintern. Men påvägen hem så stannade en 90årig tant mig ich frågade vem som gömde sig i min vagn. Min underbara son, Walter svarade jag. Och då började hon babbla på om allt mellan himmel och jord. Om sin uppväxt i Tyskland, Jesus och hennes familj osv.. Sen tittade hon ner i Walters vagn och sa till han (fast han sov) att "du har minsann en fantastisk mamma du, de märker ju jag." Åhhhh !! Gissa om hon lockade fram mina tårar? 

Hon förgyllde min dag, hoppas jag gjorde de med hennes.

/kn




Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0