Söndag och 3 advent.

Skrivet: 2013-12-15 Kl. 19:37:02
Idag har robin varit med oss, kom på morgonen och åkte efter middagen. Vi ha busat med lillkillen och varit på icamaxi och handlat. Sen fick jag göra middag alldeles själv utan avbrott av Walle, eftersom robin hade koll på han. Så jag bjöd på pasta och min egna goda korvstroganoff. Supergott!

Sen kom Niklas förbi med en julklapp till mig, en korg med massa godis i. Mums. Så han stannade kvar ett tag och hängde.

Nu inväntar jag solsidan och Johan Falk. Men frågan är om jag pallar vara vaken så länge. Lillkillen bestämde sig att kliva upp 7 imorse och bökade hela natten.. Jävla fullmåne. Morsan är slut.

Imorgon blir det en sväng på BVC för att göra en hörselkontroll på minikillen. Hoppas hon vill väga och mäta också, kan säga att han väger nog MINST 10,6kg nu iallafall ;)

Jag börjar bli lycklig nu iallafall, det börjar bli bättre på alla olika plan nu. Känns jättebra. <3

/kn





Kommentarer
1 KOMMENTARER


» viktoria

hej. hur gåre med kärleken? vad kul att du är lycklig. tror Gud har oändliga planer för dig. Puss:)

Tidpunk: 2013-12-15 @ 22:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0