Svar på fråga

Skrivet: 2013-12-08 Kl. 23:39:22

Hej desiree! :) 
Trevligt att du läser min blogg också :)

Jag har länge funderat på att gått till en spåtant, eftersom jag tror ju på sånt där. Älskar spännande underliga saker. Men det har suttit i att jag varit för feg för att ringa, de är det jag tycker är läskigast. Sen att jag hade förväntat mig att hon skulle bo i ett kråkslott och ha en vårta på nästan, kanske en hatt och sova i en kista. Men ne! Hon va så fin denna dam, kändes som att jag kom hem till min mormor eller så. Så hon gjorde allt till en lugn och mysig pratstund. Som att hon kände mig redan när hon rabblade upp så mycket om mig, gav mig tips osv.

Inte läskigt, helt fantastiskt! 
Rekommendera alla att gå till en, våga och unna er! Helt underbart. :) 
Hoppas du är nöjd med ditt svar.

/kn

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0