88dagar kvar och mycket far och fläng.

Skrivet: 2013-02-03 Kl. 10:17:58

Då är det hela 88dagar kvar tills bebis kommer, gissa OM jag vill att dom 88 dagarna ska gå fort? Men idag fick jag äntligen sova "ut" mer än vanligt, vaknade nämligen 9.50 istället för 8.00 och det känns ju helt fantastiskt. Så nu ligger jag i sängen och drar mig, slänger ett öga över min fina sambo som sover så sött. Han är så fin när han sover. En annan har ju dregel hela ansiktet, sover med öppen mun och sömngrejs i ögonen. Men inte min sambo, han är perfekt när han sover, han kanske är en prins trots allt?

Igår så var jag med syster Tina och hennes barn underdagen, vi åkte till njurunda först till en tjej som har ett eget företag som säljer barnkläder. Jag själv kom hem med en body och ett par byxor. Superfina! Efter det så drog vi till donken, käkade lite burgare, sen drog vi till hällsjö till loppisen där och kollade lite. Jag hittade ingenting men Tina köpte lite burkar och sånt.

Efter de så kom jag hem till robin, och vi drog vidare till marie och mattias och hälsade på. Busade lite med Alvin innan han somnade och sedan kollade vi på melodifestivalen. Som rent utsagt SÖG! Första låten var ju helt okej. Men dom andra sög ju!

Nu idag så tror jag att elin jonsson skulle komma och att vi skulle vidare till elin andersson för att hälsa på henne och hennes bebis! :)

/kn


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0