ÅH HAPPYDAY!

Skrivet: 2013-02-01 Kl. 12:15:33
Idag är det en happyday! Fredag, solen lyser (ser det ut som i butiken) jag är ledig i helgen och Bodil ska vara med mig idag. Tänkte bjuda henne på middag om de är så att hon ska till oss och inte jag till henne. Men ändå! HAPPYDAY! Och en sak till varför dagen är så bra, jag kliver ju in i v28 samt att det är första februariiiiiii!!
 
Februari brukar ju bara springa fram, och i början på mars händer det mycket. Vi har skrivit på lägenhetskontraktet att vi få flytta in 1/3 (kan bli tidigare också som jag fattade de som), sen fyller jag 21år 3/3, Sen Josefin blir 21år 6/3 , min älskade sambo fyller ju 25år den 16/3, det är väl dom viktigaste som fyller år i mars. Men det är ju så många som fyller. Och inte bara med att vi få flytta och alla födelsedagar, huuuuuur underbart är inte mars månad annars då? Våren är påväg liksom. jag älskar våren! Och när våren kommer så är det absolut inte länge kvar till bebis är här! <3 Mamma och pappa längtar så mycket efter dig. <3
 
Igår hade jag en bra dag med fogarna, tills jag kom hem. Då kommer smärtan efter allt stående på jobbet, och på tal om natten? pff.. fick byta ställning var 15minut kändes de som. Jag har haft så ONT! och idag, det är ju helt sjukt att jag ens kan vara på jobbet. Det gör ont i varje steg jag tar. Det känns som att min skelett spräcks nästan, knakar sönder.. Ja jag vet inte, är sämst på att förklara, MEN DET GÖR ONT! JAG VILL FÅ HJÄLP NU!
 
/kn

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0