Bebis och jag.

Skrivet: 2013-02-13 Kl. 10:19:23

Idag har jag varit vaken sen 5.15 för robin klev upp då och jag kunde inte somna om. Im dead.

Men klockan 9.00 var jag i stan för att träffa min barnmorska för att mäta magen och lyssna på hjärtljuden. Hjärtljuden låg på 145 denna gång (150slag/min sist) och måttet på bebis/magen var 28cm så jag låg lite över den normala kurvan. Men så kan de va sa barnmorskan, det går lite upp och ner.

Senare idag ska jag hämta Tea på dagis och vi ska vidare till mormor min som fyller 75 år idag, min fina pigga mormor. Hoppas hon lever 100år till, MINST.

Nu ska jag väl iväg till fröken fräken för att köpa blomma till min fina mormor.

/kn


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0