hickhick

Skrivet: 2013-02-25 Kl. 13:40:52
"du har plats 467 i kön..."
försäkringskassan vetttuuu.. tror dom dödar mig lite smått, så passar på att slänger in ett blogginlägg i väntan på min tur. Det är andra gången idag jag ringer till dom, första gången var det om gravidpenningen som jag sök om.. Skulle bara kolla vad det sitter i eftersom jag skickade in allt i början på januari, men då är det ju hos mitt företag de sitter i. Att dom inte har skickat in alla uppgifter.. fuck that. Och nu ringer jag angående min sjukskrivning, jag har liksom inte hört något om de.. Om jag får pengar ifrån dom eller inte.. Jag fattar ju ingenting så lika bra att ringa och snacka med dom, eller vad säger ni? :)
 
fint väder idag, och jag sitter inne.. Jag har liksom inte pallat gjort något. Måste duscha och greja innan jag kliver utanför dörren.. men har jag ens orkat palla mig till duschen då? NEJ! latgris. Robin slutar att jobba klockan 14,00 men tror han inte ville vara med mig idag..få snacka med honom när han kommer hem. Tror han skulle till hans pappa och fixa lite med skotern eller något. 
 
Wops så var jag på plats 95 säger dom nu i telefonen. känns ju lite bättre än 467. haha! :D
 
åh juste, inatt har jag inte fått sovit mycket eller. Lilleman har haft hicka hela natten känns det som, och har han inte hickat då har han haft karateträning.. helvete.. samma imorse också, JAG VAKNADE UTAV ATT HAN HADE HICKA.. hur mycket party kan man ha i magen va! haha

inge brun just eller..
 
/kn
 
 

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0