Hur mycket kan man sakna och älska en människa?

Skrivet: 2013-02-18 Kl. 22:44:40

Hur mycket kan man älska en människa? Jag är så stolt över mig pojkvän, sambo och fästman. Vad han än gör så är jag så stolt över honom, stolt över att han är min. Ligger i soffan nu och känner att jag saknar min älskade robin nu när han är på jobbet och slutar 00.00 ikväll. Åh, imorgon få vi ses igen eftersom jag förmodligen kommer att sova som en stock när han kommer hem. Min fina älskade bästa. <3

Idag har jag varit med Josefin, vi hälsade på min mamma en stund sen drog vi till donken i birsta och käkade där med andreas :) sen åkte jag typ hem igen :) så nu ska jag trycka i mig lite kvällsfika innan jag hoppa ner i sängen. Godnatt.

/kn


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0